På lördag den 23 maj kl. 16:00 är ni varmt välkomna på vårkonserten ”Den blomstertid nu kommer” under ledning av Heidi Rohlin Westin. Det är fri entré och konserten hålls i Centrumkyrkans kyrksal. Varmt välkomna!
Anmälan hjälp på CK-Onsdag hösten26
Den 16:e september 2026 drar vi igång höstens CK-Onsdag! Vi upplevde vårens CK-onsdag som ett fint tillfälle att mitt i...



