På lördag den 23 maj kl. 16:00 är ni varmt välkomna på vårkonserten ”Den blomstertid nu kommer” under ledning av Heidi Rohlin Westin. Det är fri entré och konserten hålls i Centrumkyrkans kyrksal. Varmt välkomna!
Anmälan Middag på byn – CK 40-års jubileum
Helgen 4-6 september firar Centrumkyrkan 40 år med ett stort jubileum! Det blir en fullspäckad helg med olika...


